Ο συστημικός εθνικισμός είναι ο κυριότερος εχθρός μας
Το σύστημα της τραπεζοκρατίας το οποίο εδράζεται στην πολύμορφη συνεργασία της παρασιτικής πλουτοκρατίας με διάφορα πολιτικά μορφώματα που περιλαμβάνουν τον κοινοβουλευτισμό , την δικτατορία ή το μονοκομματικό σύστημα πολιτικής εξουσίας και που στην παρούσα φάση εξυπηρετείται με τον κοινοβουλευτισμό, κατόρθωσε να εμβάλει στο πολιτικό πεδίο την ακροδεξιά , η οποία μαϊμουδίζοντας τα συνθήματα και εμβλήματα της τρίτης θέσης έχει επιφέρει την σύγχυση.
Η ακροδεξιά σε όλη την Ευρώπη αλλά εντονότερα στον ελλαδικό χώρο, καταχράται τα σύμβολα της τρίτης θέσης και κάτω από την συνθηματολογία του εθνικισμού διαβρώνει την λαϊκή πολιτική συνείδηση και της εμφυτεύει την πίστη στο σύστημα της τραπεζοκρατίας και των λοιπών εκφάνσεων της τυραννίας που είναι η κομματοκρατία , η παπαδοκρατία και γενικά ότι αποτελεί συσσώρευση ισχύος σε λίγα χέρια , και σε ότι ασκεί έλεγχο στην συνείδηση του λαού και την κοινωνία.
Ο συστημικός εθνικιστής δεν θα διστάσει να συνθηματολογήσει κατά των τραπεζών και κυρίως των “ξένων τοκογλύφων” αλλά δεν θα τον ακούσετε να καταφερθεί εναντίον του συστήματος , ούτε βέβαια έχει να προτείνει και άλλο που να αντικαθιστά την τραπεζοκρατία. Αντί αυτού σκίζει τα ιμάτια του και ζητά δήθεν κάθαρση και αντικατάσταση των διεφθαρμένων τραπεζιτών από αγνούς και άμεμπτους , δηλαδή ζητά τίμιους τραπεζικούς υπαλλήλους, διότι τους μετόχους των τραπεζών δεν τους ενοχλεί. Κατά συνέπεια το αίτημα της κάθαρσης που ο εθνικιστής προβάλλει δεν διαφέρει σε τίποτα απο την διακαή επιθυμία του τραπεζίτη να έχει τίμιους τραπεζικούς υπαλλήλους. Τα ίδια λένε και για τους παπάδες . Αντί να ζητούν τον ξεκάθαρο διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας, προτείνουν την αντικατάσταση των φαύλων και διεφθαρμένων ιερέων από ηθικούς και άδολους.
Θα ακούσετε επίσης τον συστημικό εθνικιστή να καταφέρεται κατά της δημοκρατίας και ότι αν αυτός πάρει την εξουσία θα διορθώσει τα πάντα μέσα από δικτατορικές μεθόδους. Μα στην πραγματικότητα όποτε κινδύνευσαν τα συμφέροντα της τραπεζοκρατίας η δημοκρατία πήγαινε στο περιθώριο για να αντικατασταθεί από δικτατορίες διαφόρων τύπων και χρωμάτων.
Τραπεζοκρατία και παπαδοκρατία είναι οι δύο μοχλοί της τανάλιας που περισφίγγει την κοινωνία. Από την μια η οικονομική τυραννία και εκμετάλλευση και από την άλλη ο σκοταδιστικός έλεγχος της εξεβραϊσμένης συνείδησης του λαού.
Αυτή την τανάλια, ο ελληνικός εθνικοκοινωνισμός ως η ελληνική έκφανση της τρίτης θέσης , θέλει να την σπάσει και να απελευθερώσει την κοινωνία από την πνευματική και οικονομική τυραννία και κατά συνέπεια από την πολιτική τυραννία που η ολιγαρχία χρησιμοποιεί ως εργαλείο επιβολής της θέλησης της και διατήρησης των θεσμών της που η ίδια παρήγαγε και επέβαλε.
Αυτοί που κλέβουν τα ονόματα μας , τα εμβλήματα και τα συνθήματα μας , για να παραποιήσουν την ιδεολογία μας και να υπηρετήσουν το βαθύ τυραννικό σύστημα της τραπεζοκρατίας και του δογματικού σκότους είναι οι κυριότεροι εχθροί του εθνικοκοινωνισμού , εχθροί της τρίτης θέσης.
Εμείς είμαστε ξεκάθαροι.
Όραμα μας είναι μια άλλη πολιτεία , μια εθνικοκοινωνική πολιτεία στην οποία πρώτα από όλα δεν θα υπάρχει κανένα δόγμα πάνω από τις συνειδήσεις και τις ψυχές των πολιτών αλλά υπεράνω όλων θα ίσταται η ανοικτοσύνη προς την αλήθεια δια της έρευνας και της φυσιοκεντρικής παιδείας.
Όραμα μας είναι μια άλλη παραγωγική δομή στην οποία δεν θα υπάρχει ο τραπεζίτης αλλά το λαϊκό κράτος όπου το λαϊκό τραπεζικό σύστημα θα ίσταται συνεπίκουρο της κοινωνικής παραγωγικής διαδικασίας.
Όραμα μας είναι μια νέα πολιτική δομή που να εκφράζει την βούληση της κοινωνίας που δεν είναι ένα αφηρημένο σύνολο αλλά μια οργανική σύνθεση διαφορετικών δυνατοτήτων παραγωγής και δημιουργίας.
Πνευματική δημιουργική ελευθερία.
Λαϊκή οικονομική αυτονομία.
Κοινωνικό πολιτικό αυτεξούσιο.
Η ιδεολογία του ελληνικού εθνικοκοινωνισμού εκπηγάζει από την αυθεντική φιλοσοφική κοσμοθεώρηση την οποία κληρονομήσαμε από την αρχαία Ελλάδα και μέσα από την δική μας δημιουργία θα την οδηγήσουμε και πάλι στα ύψη του πολιτισμού.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ύβρις και προσβολή από του να ταυτίζουν την ιδεολογία του εθνικοκοινωνισμού με τα ούγκα ούγκα του συστημικού ρωμαίικου εθνικισμού.
Λουκάς Σταύρου