Περί της λειτουργικής αναγνώρισης του κατοχικού μορφώματος
Η πρώτη χώρα που αναγνώρισε το κατοχικό μόρφωμα είναι η κυπριακή δημοκρατία .
Το είδος αυτής της αναγνώρισης θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ που μέσα από τις συνομιλίες που διεξάγει ο πρόεδρος της κυπριακής δημοκρατίας με τον πρόεδρο της δημοκρατίας της βόρειας Κύπρου επιδιώκεται μια ντε γιούρε διευθέτηση δηλαδή ένα πέρασμα απο την λειτουργική αναγνώριση στην συνταγματική αναγνώριση και συνεργασία .
Όλη αυτή η διαδικασία εγκρίνεται και από τα Ηνωμένα Έθνη δια της συμμετοχής τους σε αυτή την διαδικασία. Τα Ηνωμένα Έθνη συναινούν στην λειτουργική αναγνώριση την οποία πρώτη αποδέχθηκε και κατοχύρωσε η κυπριακή δημοκρατία.
Οι συμφωνίες κορυφής Μακαρίου - Ντενκτάς έθεσαν τις βάσης τις λειτουργικής αναγνώρισης και άνοιξαν τον δρόμο προς την τελειοτική διευθέτηση , την εμπράγματη και την έννομη.
Το διπλό δημοψήφισμα με την συμμετοχή των εποίκων το 2004 επισφράγισε την λειτουργική αναγνώριση του κατοχικού μορφώματος και ακολούθως η συμφωνία της 8ης ιουλίου 2006 επιβεβαίωσε την πορεία προς την ντε γιούρε διευθέτηση δια της εμπράγματης διευθέτησης που προστέθηκαν σε αυτή και τα λεγόμενα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (Μ.Ο.Ε).
Η “ελληνοκυπριακή κοινότητα” αποδέχθηκε στην πλειοψηφία της την λειτουργική αναγνώριση του κατοχικού μορφώματος ή της δημοκρατίας της βόρειας Κύπρου επικροτώντας τους ηγέτες που την επέβαλαν και συμμετέχοντας στο διπλό δημοψήφισμα με την συμμετοχή των εποίκων το 2004. Αποδέχθηκε επίσης την εμπράγματη διευθέτηση στηρίζοντας και οικονομικά το κατοχικό μόρφωμα με τις μαζικές επισκέψεις στα κατεχόμενα και με την πώληση της πατρώας γης στη τουρκική κυβέρνηση η οποία πληρώνει τα πωληθέντα τεμάχια γης.
Περιττόν να πω ότι η ρητορική περί ψευδοκράτους αναδεικνύει ένα ψευτοπατριωτισμό ως προπέτασμα καπνού που συγκαλύπτει την προδοσία.
Το αποτέλεσμα αυτής της πορείας είναι πως η κυπριακή δημοκρατία έχει εκπέσει σε δημοκρατία των νοτίων ή των ελληνοκυπρίων ή των ρουμ - των ρωμιών κατά τους τούρκους.
Αυτή είναι η κατάσταση που δημιούργησαν οι προδότες με τον μακροχρόνιο αγώνα που διακήρυξε ο πρώτος διδάξας την τουρκοπροσκύνηση , πρόεδρος της δημοκρατίας και αρχιπαπάς της εκκλησίας Μιχαήλ Μούσκος- Μακάριος.
Όσοι διαφωνούμε με αυτή την πορεία του ενδοτισμού και της υποταγής στον τουρκικό επεκτατισμό στηρίζουμε το δίκαιο του αγώνα μας στον απελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ κατ’ αρχής που έθεσε την υπόσταση της κυπριακής δημοκρατίας κατ’ αντίθεση του κατακτητικού συντάγματος που επέβαλαν οι άγγλοι με την συνεργασία των ντόπιων προδοτών , της Τουρκίας και της Ελλάδος.
Στηρίζουμε τον αγώνα μας στο δίκαιο της αυτοθέσμισης και αυτοδιάθεσης το οποίο εδράζεται στην υπόσταση της κυπριακής δημοκρατίας.
Στηρίζουμε τον αγώνα μας στη αρχή της μη αποδοχής δικαίου που προκύπτει απο την βία της εισβολής ή την προδοτική υποχώρηση σε αυτή. Ούτε η βία ούτε η προδοσία μπορούν να παράξουν δίκαιο.
Στηριζόμενοι στην υπόσταση της κυπριακής δημοκρατίας και στο δίκαιο της αυτοθέσμισης και αυτοδιάθεσης δεν αποδεχόμαστε καμία νομιμότητα που προκύπτει από συμφωνίες μεταξύ προδοτών και κατακτητών ή από συναινέσεις ενός τουρκοπροσκυνημένου και πουλημένου λαού.
Από τους τάφους των ηρώων της ΕΟΚΑ και από το διεθνές δίκαιο της αυτοθέσμισης - αυτοδιάθεσης ορμώμενοι έχουμε δικαίωμα να αντισταθούμε εναντίον όλων , παντός μέσου μετερχόμενοι.
Λουκάς Σταύρου